Весільні клопоти: як здивувати гостей?

Весільні клопоти: як здивувати гостей?

Всі молодята мріють про те, щоб їх весільне торжество запам'яталося надовго. І більшість з них готові багато віддати, щоб гості із захопленням розповідали своїм родичам і знайомим, яке особливе і неповторне було це весілля. Що ж для цього потрібно? Можна, звичайно, влаштувати шикарний бенкет на весь світ. Але щоб справити враження на запрошених, недостатньо просто смачно нагодувати і напоїти їх. Адже в кожній дорослій людині десь глибоко всередині живе маленька дитина, якій хочеться побешкетувати, перетворитися на прекрасного принца або відчути себе зачарованою красунею-принцесою. Втілити казкову мрію в чарівну реальність допоможе добре продуманий комплекс розваг на весільному святі. Що ж вибрати?

Трансформація минулого

Індустрія весільних послуг розвивається так само стрімко, як відбувається зміна пріоритетів, моди, свідомості та смаку. Західноєвропейські і американські тенденції все швидше і природніше вливаються в наше життя. Недавніми новинками, такими як шоколадний фонтан або мильні бульбашки, вже нікого не здивуєш. Хоча багато спецефектів просто трансформуються і набувають нового звучання. Наприклад, фонтан рожевого кольору, відповідно, і бельгійський шоколад, який стікає тонкою цівкою, буде витриманий в такій же тональності. Відходить у минуле величезна кількість повітряних куль у вигляді сердечок. На зміну їм приходять величезні гелієві кулі, на яких можна написати слова кохання, імена молодят, побажання, а в кінці весільного заходу запустити їх у небо. Цікаво, що тепер при оформленні залів в моді простота і природність: як правило, вибирається декор тільки для акценту, наприклад, для виділення столу для молодят або місце для подарунків і т. д.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Весільні тенденції 2013

Тамада або ведучий

Це універсальна людина, яка і на гармошці зіграє, і станцює, і вірші прочитає, і конкурси проведе. Але класичний «народний» майстер на всі руки, який веселить і розважає все весілля від початку і до кінця, вже не актуальний. Сьогодні багато молодят воліють бачити на своєму святі професійних радіо-або телеведучих, які повністю ведуть програму, відповідають за конкурсні та інтерактивні блоки. Ведучий, як правило, працює разом з діджеєм. Це мінімум, який буває на будь-якому весіллі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Розважальна програма на весіллі: діджеї, танцюристи, фокусники та ляльки

Фокусники та міми

Зацікавити і розвеселити учасників весільного заходу можна різними невеликими виставами фокусників, клоунів, ілюзіоністів, гімнастів і навіть барменів. Останнім часом популярністю користуються міми. Вони ненав'язливо розбрідаються по всьому залу, «спілкуючись» то з одним гостем, то з іншим, створюючи святкову атмосферу і гарантуючи «живі» і веселі фотографії. При бажанні гості можуть завести з мімом бесіду, тільки на всі питання він буде відповідати незрозумілою імпровізацією і ... мовчанням. Великою популярністю сьогодні користуються також аниматоры на праздник. Їх, як правило, запрошують в тих випадках, коли серед гостей буде багато дітей.

Зони відпочинку

Новинка в організації масових зон - це інтерактивні зони, де запрошені не будуть нудьгувати під час танцювальних пауз. Наприклад, шоколадний фонтан, де гостям надається можливість поекспериментувати з десертом, міні-казино, де працюють аніматори, кальянна зона. Затребувані сьогодні і вузькі спеціалісти, які можуть дати майстер-клас. Наприклад, приготувати суші або згорнути сигару з цього кубинського тютюну. Важливо те, що гості можуть активно брати участь у подібних заходах. Також великим попитом користуються виїзні чайні церемонії, де запрошеним пропонується продегустувати екзотичні сорти чаю, а також дізнатися і повчитися всім тонкощам чайної церемонії.

Оптимальна кількість таких зон - дві або три за умови того, що захід починається не раніше 17 години. Якщо весілля триває цілий день, то, звичайно, рекомендується організовувати більшу кількість зон для відпочинку, щоб гості брали активну участь у святі.

Музика

Музичний супровід на весіллі змінюється, крокуючи в ногу з часом. Звичайно, можна запросити діджея з власною апаратурою, який включатиме відповідну до певного моменту музику. Але зараз наречені все частіше віддають перевагу професійним музичним колективам, щоб насолодитися живим виконанням. Гітара, саксофон, барабани створять воістину святкову атмосферу та піднімуть настрій. Дуже популярні мелодії 70-80-х років минулого століття в стилі джаз, рок, а також ремейки відомих мелодій. Як правило, з музичним колективом проговорюється і мелодія для першого танцю молодят. Вальс став уже вважатися птахом з минулого. Молодь віддає перевагу латиноамериканським танцям або хіп-хопу.

Ексклюзив

До найбільш дорогих розваг на весіллі можна віднести номери зірок естради.
Можна порадувати себе і лазерним шоу, яке також відноситься до дорогих задоволень. Спеціально під торжество буде розроблена унікальна програма. В результаті ви отримаєте незабутні емоції, насолодитеся краєвидами полів і небесними просторами.

Екзотичні новинки

Новим елементом на весільному торжестві можна вважати малюнки на піску. На скляному столі розсипається дрібний пісок, дівчина-фея під музику виводить фігури і лінії, які повинні вписуватися в концепцію свята. Зверху розміщається відеокамера, і зображення малюнків з'являються на екрані в залі.

Підкреслити красу весільного торжества допоможуть великі екзотичні метелики, які вирощуються в спеціальних умовах. Вони можуть бути сюрпризом як для гостей, так і для молодят.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Шоу мильних бульбашок на весілля

Якщо ви любите зиму, замовте крижані фігури! Вам можуть привезти вже готові скульптури, наприклад, лебедів, кошик з трояндами, підставку під шампанське і т. д. Але найцікавіше поспостерігати за роботою майстра, коли на ваших очах крок за кроком буде народжуватися великий витвір мистецтва.

Виїзд на природу

У моду входять так звані агровесілля. Якщо гостей невелика кількість, краще вибрати затишну садибу і організувати торжество на свіжому повітрі. Витрати на таке весілля будуть невеликі, вам буде потрібен тільки ведучий і діджей. Але вона буде дійсно оригінальною. У цьому сезоні популярна виїзна церемонія - театралізована церемонія одруження на природі, в замку, садибі. Оформляється майданчик під певну стилістику весілля, ставляться намети, які прикрашаються килимами. Дівчатка-янголятка посипають пелюстками троянд молодят і гостей, грає жива музика.

АКТУАЛЬНО: Оформлення місця для виїзної церемонії одруження

Найголовніше

Не перевантажуйте весілля концертними номерами і використовуйте стилістичні елементи. Організуйте цікаву зустріч гостей, яких необхідно ненав'язливо представити один одному, щоб процес очікування молодят пройшов приємно і легко. Не економте на ведучому - він обличчя свята, зробіть декілька інтерактивних зон і не забудьте про ефектну кульмінацію вашого торжества. І тоді мета буде досягнута: ваші гості відпочинуть, насолодяться спілкуванням один з одним, зможуть зарядитися позитивними емоціями і будуть передавати з покоління в покоління красиві легенди про ваше весілля!