Тату і перманентний макіяж перед весіллям

Тату і перманентний макіяж перед весіллям

Кожна наречена хоче чути на свою адресу тільки схвальні слова. Однак, щоб домогтися захоплення оточуючих, слід пройти не тільки через руки модельєра і перукаря, а й через золоті руки косметолога. Адже в день весілля дівчина повинна затьмарити своєю красою всіх-всіх!

На ринку косметологічних послуг з'явився новий вид татуажу - перманентний макіяж для губ, повік і брів. Сама процедура полягає у введенні у верхній шар шкіри спеціального, природного барвника, який не викликає алергічної реакції. Кардинальна відмінність від звичайного татуювання полягає в тому, що фарбу вводять неглибоко, не зачіпаючи кровоносні судини і нервові закінчення. Больових відчуттів при нанесенні перманентного макіяжу немає, оскільки ділянки шкіри обробляються гелем, при татуажі повік в очі закапують спеціальні краплі. Процедура повністю стерильна, витратні матеріали всі одноразового використання.

Після процедури, косметолог наносить спеціальний бактерицидний крем на область макіяжу, крем знімає подразнення і зменшує запальний процес.

Перманентний макіяж (рос. перманентный макияж) - хороший спосіб виглядати красиво кожен день, без застосування косметики. Другою перевагою татуажу є довговічність, до п'яти років макіяж тримається на шкірі. Лише через якийсь час проводять корекцію. Тобто протягом усього цього часу жінка не купує помаду, олівці та іншу косметику. А економія часу ... Вранці можна зайву годину поспати, протягом дня не дивитися в дзеркало, стежачи за тим, чи не розмазалася помада, чи не «попливли» очі. Суцільна економія в усьому!

Є протипоказання до проведення перманентного макіяжу. До них відносяться бронхіальна астма, цукровий діабет, хвороби кровотворних органів і крові, деякі шкірні захворювання.

Перш, ніж зважитися на перманентний макіяж, вибирають салон. В першу чергу, перевіряють наявність сертифікатів на матеріали та обладнання. Оскільки цей вид діяльності ліцензований, то й наявність ліцензії обов’язкова. Крім того, фахівець зобов'язаний розпитати клієнта про наявність захворювань, розповісти про протипоказання. Якщо виникне якийсь сумнів, йдіть в інший салон.